Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Tram 9 Katwijk. Meer weten? Ontdek meer
rene
14 jun 2026 om 21:01
Alles was goed.
Dirk
14 jun 2026 om 17:00
Tjonge jonge. Gewoon alles in een tas gooien. Wat een bende. Bij een bestelling van bijna 70 euro hoop je toch dat ze er een beetje normaal mee omgaan.
Melissa
12 jun 2026 om 22:16
helaas is de patat en snacks in oud frituur vet gebakken. we hebben het eten weggegooid
Rick
12 jun 2026 om 19:32
lekker, veel en netjes op tijd!
Mirella
7 jun 2026 om 20:08
heerlijk gegeten,en snelle bezorging!!
orizand
7 jun 2026 om 18:53
wij had genietfrietjes besteld, en deze waren heerlijk. En een snelle bezorging.
mieremet
7 jun 2026 om 18:02
Alles is gewoon super lekker
Daphne
4 jun 2026 om 20:20
Altijd lekker. Goed warm en snelle bezorging!
Aad
4 jun 2026 om 19:56
het was uitstekend
wendy
31 mei 2026 om 17:22
smaakt raspatat prima maar die hebben mijn besteld verkeerd ontvangt. ik had 1 saterol besteld en ontvangt shoarmarol. maar ik eet geen shoarmarol
M
30 mei 2026 om 18:51
Superlekker en heel snel bezorgd!
Jeanine
29 mei 2026 om 21:18
Het eten was bij heel iemand anders bezorgd. Gelukkig kwamen deze mensen het wel netjes bij ons brengen. De bezorger zelf hebben wij niet gezien. Eten was verder prima.